Blond igeeeeen

Helluuu mina älskade 35 läsare hihihi stolt jag är..

Jobbade till 12 idag fgör att sedan gå till läkaren. Fick betala 140 för att vadå? BLI FUCKING PLÅGAD!! skulle ta massa blodprover för att se hur min horomonreglering är.. undersköterskan skulle leta efter ådror men icke picke.
Hon hittade inga så hon fick be sin kollega som skulle va VÄDLIGT duktig, efter att ha pumpat upp årdorna med hjälp av machetter m.m.. säger dem nee tyvärr du får gå till labbet o ta blodprov.
.... tror ni de gick?! NEJ. så där sitter vi ytterligare i 30 min seeen ääntligen fick dem typ 1 dl blod.

åå så har jag färgat håret finally! det blev ganska bra faktiskt men dyrt också. Har aldirg gjort slingor i sverige-riket om man så ska säga. Har alltid betalat max 300 (utomlands) så idag känndes de. haha

Föresten kusin, jag ville va med dig idag men du vet jag måste förbereda miginför imon, you know what i mean!

Byebye 4 meters utväxt

Kommentarer
Postat av: kusin vitamin

tack gud för att utväxten e GONE..



ja vet att du ville va me mej idag DE VA DÄRFÖR DU STÄLLDE MILJONER KRAV VA VA VAAAAA

och fuck brölloppet jag e viktigare

2008-08-07 @ 22:25:41
URL: http://aangelaa.blogg.se/
Postat av: nat

haha du borde färgat ditt hår som akko

2008-08-08 @ 15:25:50
Postat av: Angela

Hahaha jag hade ju de ett tag när ja va i syrien, jag´va som en lampa i mörkret

2008-08-08 @ 15:26:42
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

var färgade du håret någonstans? hos vilken frisör asså

2008-08-09 @ 15:48:26
Postat av: Angela

Fadi =)

2008-08-09 @ 22:13:53
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0