Fångande

Såg en kommentar angående förra inlägget om den dära tjejn på bilden. Så jag blev nyfiken och kollade upp allting på internet. Det var sant de. Det var en fotograf från National Geo. som hade fotat henne när hon var 12 år i flyktinglägret. Hennes mamma och pappa hade dött av sovetiska attacker. När hon hamnde på Nation. Geo's framsida 1985 så blev en annan fotograf väldigt nyfiken på denna tjej och han gick igenom mkt för att hitta henne igen. Han letade överallt för att hitta henne. han hade ju inte ens ett namn på henne. Men till slut hittade han henne, dem igenkända ögonen. Efter 17 år så hittade han henne. kanske besviken kanske inte. Men jag gillar verkligen bilden på henne när honvar 12 år. Den är så vacker. helt sjuuukt. Jag har den faktist som bakgrundsbild på min dataskärm.


Tänk hur mycket man förändras..men man ser ändå att det är hon!

Tycker fortfarande att hon är vacker, hon har något
som fångar ens blick. i dont know..

FRED♥

Kommentarer
Postat av: sebbe

riktigt fräckt att det var så:D

2008-09-01 @ 09:53:06
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Rebecka

men det är ju ögonen som gör allt :P tycker hon va skit söt när hon va liten haha =)

2008-09-01 @ 19:45:55
URL: http://beckaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0