fett fett fett

Var påväg till kista idag för att möta upp ma kusin!
Och då tog ja bussen 155 såklart.. jag var helt slut efter jobbet och tänkte precis luta mitt huvud mot fönsterrutan på bussen. Men ja tänkte innan att ja tar en titt på vad ja lägger huvudet på innan. Och så ser ja en jäääävla fläck.. Ni vet sånadära feta fett-fläckar från pannan när andra människor lutar sig mot fönstret.
Och grejen var att de va sånna jävla fläckar att dem va till och med vita!! Så jävla skarrigt!!! aja hursomhelst jag ville bara spruta ner hela bussen med klorin o bara göra rent hela skiten!!
de va MEGA-SUPER-ÄCKLIGT!!!
aja.. ja skriver ju nästan bara negativa inlägg. hahah ska börja med lite positiva saker tror ja..
hahaha

En ganska gammal bild ..last year...

Kommentarer
Postat av: :)

söt blogg!

2008-08-15 @ 23:35:34
URL: http://treevlig.blogg.se/
Postat av: Ida Björck

svar: alltså ska jag vara ärlig, så har jag inte den blekaste aning om HUR man kommer med på den listan. Men hur jag lyckades komma med på den listan måste nog ha varit för att jag försöker att uppdatera bloggen regelbundet och även skriva kommentarer till andra bloggar :)

2008-08-15 @ 23:36:27
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0