Finns inget bättre... kanske..

Ibland sitter jag och tänker, och filosoferar såklart. Och så kom jag och tänka på hur glad man blir och helt jävla lycklig när någon stöter på en och killen är skitsnygg.
Om en skitsnygg kille skulle stöta på mig (vilket händer 1 gång varrannat år).
Då blir jag:
Röd som en tomat
Helt jävla nervös
Stirrar ihjäl mig
Tänker på honom hela dagen, kanske ett år frammåt också.
Om jag verkligen vet vem har är, har hans facebook etc.. Då är jag världens stalker, vilket betyder att jag checkar in alla hans bilder, gästbok, alla kommentarer som folk skriver till honom & mycket mer.


Undra då hur de skulle vara om han stötte på mig. Kanske hade fått hjärtattack eller kanske hade mitt röda ansikte blivit så rött så att mitt ansikte hade sprängts?
Jesse I love you! (min andra man)

So, my good fellas mina 60 läsare. I've got a big fat problem. And i need help.

Kommentarer
Postat av: KUSIN

HAHAHAHA KOLLA HON!! en kille stöter på dig varje sekund vadå EN GÅNG OM ÅRET ERU BENG ELLER HAHA



aaaa du e CP vi vet

2008-08-15 @ 19:32:20
URL: http://aangelaa.blogg.se/
Postat av: Angela

du ska alltid överdriva!!!!!!! sist npgon stötte på mig va jag 16.. de e dags snart igen

2008-08-15 @ 21:18:02
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0