Girig

Vart me min kusin vitamin idag å pratat en massa massa.
När vi satt med släkten blev de en hel del snack om giftemål, och när jag o angie ska gifta oss.. hon har ialf bestämmt sig för att gifta sig vid max 20 årsålder.. Vilket jag inte kommer låta henne o göra.
Själv ska ja göra de när jag pluggat klart (25)..om någon hunk därute vill ha mig när jag är så rutten å gammal.

Kom hem för ett tag sen från angie.. och så satt jag och fundera över mig själv som person. Då kom jag fram till att jag aldirg är nöjd med det jag har. Jag är girig som fan! Vill alltid ha annat än de jag har..
Visst många kanske är som mig jag får verkligen ångest ibland. Det är jobbigt..
Aja där har jag en grej att jobba med ialf. Att inte vända ryggen bakåt och bara kolla fram..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0