hemma - en fredag

När jag kom hem från jobbet så slagga ja i 2 timmar, plötsligt hade klokcan blivit halv 8. Filmen jag vill se började halv 9. fick panik i 2 sekunder, sen såf ixade jag om kudden och däcka lite till. Jag fick en massa biobiljetter från jobbet också, fan jag borde bara tagit på mig vad som helst dragit med min bror på bio eller något. Vill verkligen se den filmen ( batman-skiten) och nu när skolan börjar så är det ju nästan kört, speciellt i början fram till mitten av terminen. Verkar som om alla har sett alla filmer & vägrar att gå på bio. Jävla MOFO'S . Man brukar ju säga all kärlek till er därute, men jag kör en .. all hat till er där ute som inte vill göra ett skit.
IMON blire ialf naaaaaaajs! tror ja har prövat klänningar i 1 timme nu. Suttit o fixat med kjolar, linnen, klänningar och en massa annat. Har inget att ha på mig. Aja..bajs bajs.
Så som ni ser är jag hemma EN FREDAG. bajs bajs och DUBBLESHIET MAN!
dagens ord. BAJS


min utväxt var hemsk
FRED♥

Kommentarer
Postat av: A

JASSÅ DE VA DÄRFÖR DU VILLE GÅ PÅ BIO DIN KISS ECHT MUHAMMED

2008-08-22 @ 22:53:52
URL: http://aangelaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

skojar du? man la knappt märke till den.

Snarare dina fula poser du lägger med läpparna, har man inte så har man inte va ere för keff wannabe botox lips illusion.

2008-08-24 @ 02:18:07
Postat av: Darius

HAHAHHHA Någon är svartsjuk hära :)!

2008-08-24 @ 03:04:15
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: Angela

hahaha shiiet kvinna andas haru inte fått nåt på länge eller? hahahahahaha ne skojjar puss på dig med mina wanna be botox läppar

2008-08-24 @ 11:50:35
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0