lite sådära onödigt

Namn: Angela, Efternamnet håller jag lite hemligt
Ålder: 18 år.
Bor: Stockholmen
Bor tillsammans med: Familia Grandiosa
Husdjur: mina syskon
Färg på huset: grå tegel
Månad du är född: Julo
Klass: 2.a ring ska börja 3.e
År jag tog studenten: 2009?
Jobb: SEB, banken.
När ska du sova ikväll?: om 30 min
Duschat idag?: Nej.
Pussat någon idag?: Ja
Vad har du ätit idag? frukter, pyttipanna, ägg o massaaaaaa annat
Dagens smink: Puder
Dagens sötnos: ee.. han på fiket
Dagens roligaste: Natta pröva byxor
Har du många vänner?:  jag drar ett sträck vid min säng varje dag för varje jag får.
Hur många har du kysst?: hehehehe aldrig kysst någon hehehehehe
Vem kramade du senast?: Daniella
När gick du upp idag?:
6.50
Hur mår du?: psykiskt sjuk, allvarliga smärtskador
Har du pojk-/flickvän?: Nej
Vem pratade du med senast i telefon?: kusin
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?: Från Kusin: H U F L = Hate you fo life

SENASTE
Personen du tänkte på:
Elias
Personen du kysste: Elias ( i min dröm)
Gången du spydde: magsjuk, flera år sen
Gången du grät: Igår
Gången du var full: hahahahahaha
Gången du var ute: eee...
Personen som såg dig gråta: mitt kylskåp.

FRED ♥

Kommentarer
Postat av: Darius

Husdjur: mina syskon



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (Ramlade ner)

2008-08-20 @ 00:05:10
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: Angela

hahahahaha

2008-08-20 @ 00:09:40
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Miranda Matti [KULTUR FOTOGRAF]

haha inte undra på att du aldrig kysst någon :P

2010-01-02 @ 11:45:42
URL: http://mirandasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0