vad tror ni?

Ni kanske har hört de förr, eller första gången ni hör de. Men citatet "Gammal kärlek rostar aldrig". vad tycker ni om de?
Själv vill ja bara säga att gammal kärlek kan rosta så hårt så man bara känner lukten av rostat stål när människan går förbi. jag har aldrig riktigt förstått dedära citatet men ändå så förstår jag de. Gammal kärlek är ju någon speciellt ändå. Men vad menar dem med rostar aldrig? att känslorna rostar aldrig?... aja vet inte.
Vet inte ens varför jag tar upp dehär..
Jag vill se "Elias" ngn gång vafan, du jobbar inte längre varfööör? =(

Fred♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

han e här gumman

hos mig

2008-08-29 @ 23:42:31
Postat av: Angela

ge mig

2008-08-29 @ 23:54:09
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: sebbe

jag hoppas att gammal kärlek rostar

annars är man ju kvar med sina ex hela

livet och det är ju bara fyfan!!:P

2008-08-30 @ 20:38:28
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0