ZzZzZzz

Första dagen på hela sommarlovet då jag har sovit i 10-11 timmar. KÄNNS JÄVLIGT SKÖNT. Dock har jag inte kunnat göra de för jag jobbar ju fan hela tiden. Kommer säkert vara skoltrött redan första dagen. Skolanbörjar ju också snart. Bara Sju dagar kvar nu. Kanske på tiden att man gör något roligt för en gångs skull. Jag har absolut inte gjort något kul alls dehär sommarlovet och jag får ångest för det. Gud snälla ge mig krafter som håller i ca 9 månader till så ja tar studenten o ba drar iväg härifrån!!
Nu ska ja äta frukost pusselipusususus


Kanske var de pga igår att ja sov som en stock..

Kommentarer
Postat av: :)

du kan ju sluta vara så jävla snygg om du vill

2008-08-17 @ 14:07:38
Postat av: Darius

Tyst o va glad att hon e så snygg!

2008-08-17 @ 15:35:09
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: Angela

anyonym, dnkechen tar de som en komplemang?

darius hihi tack! =)

2008-08-17 @ 15:38:06
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0