artist?

jag hade en lite show för daniella i typ .. kanske 1 timme?
hon somna till slut av allt skratt.. varför är jag så rolig för snälla guuud?... hahaa aa ja vet min kusins självförtroende smittar av sig..
i alla fall jag hade hörlurarna i öronen och dansade sen skulle daniella gissa vilken låt ja dansa till.. värsta träningspasset.. vi kan ha våra sjuka lekar jag och daniella..( lillasyster).. hon filmade lite men de är något jag aldrig visar för någon.. dock kan ni få ett litet smakprov...
och JA, de är min pyjamas.. väldigt mysigt jag vet
.. ni kan ju gissa vilka låtar dehär är... vill ni ha lite tips?...


.. put ya hand up.. our lovely..


..den här kmr ni aldirg kunna.. en gitarr och jag säger bara Jhonny be...

.. äh tebax te plugg





Kommentarer
Postat av: KUSIN

HAHAHAHA SKAAAAAAAAAADAD

2008-12-30 @ 18:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0