gone?

jag har inte bloggat på en dag, känns länge sen haha
Igår var jag upptagen hela dagen från kyrkan till min morfar, sen kuta jag hem för att fixa mig inför festen.. julfesten.
jag och tjejerna var på fest i hallunda. det var ganska lyckat faktsit ..eller sällskapet e nog de viktigaste

Idag har jag bara shoppat o shoppat tills jag inte kunde stå på benen längre.. sen när jag kom hem såg jag sista avsnittet utan "narmine och ammar" ni araber eller syrianer kanske vet vad jag pratar om. jag höll mig framförmin familj för att inte gråta sen gick jag upp te mitt rum o ba: "AMAGÄÄÄD".. I ALLA FALL... nu är den serien slut.. hoppas på inga fler dubbade turkiska serier i alla fall. orkar inte med det.

vill ni se lite bilder från yeeeesterdaaay when my problems seeeeeems so faaar awwaaay



Laaadieessss natta, ornina och jag


Jennifer, angela (kusin), ninortaaa


Natta, ornina och jag igen..


BANG BANG I SHOOOOOOOOOOT U DOWN!

nu ska jag va uppe hela kvällen ida för att plugga, så jag inte har ngt kvar tills nyår så ja kan fortästta shoppa mjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint hår du hade? hur gjorde du lockarna?

2008-12-26 @ 22:49:31
Postat av: ANGELA

tack(?).. med plattången.

2008-12-26 @ 22:56:00
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, menade inte att de skulle vara ett frågetecken där.

2008-12-26 @ 23:20:06
Postat av: Darius

du sköt jag dog!!!

2008-12-27 @ 04:29:08
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: Maria

Söta flickor ;)

2008-12-28 @ 13:26:52
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: Anonym

varning för uppstopade syrianer!

2008-12-29 @ 00:45:36
Postat av: ANGELA

wooow, hater? uppstoppade shit där satt den, wow wow. gratulerar kanan stoppa upp syrianer?.. visste inte de.. de är nytt gott folk.. UPPSTOPPADE SYRIANER. hhahahaha lär dig svenska

2008-12-29 @ 01:41:39
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0