hahahaa

Idag var vi med skolan coh skulle kolla på science projects som ungdomar har gjort över hela världen typ. och de sög bajs jag sov under den första delen (4 timmar) de SÖÖÖG BAJS ..
ialf sen så rymde jag och mina fina vänner ut därifrån haha.
Senare träffade jag angela jennifer och isak och åt lunch tilssmans.. de kändes konstigt!.. luncha ihop? under en skoldag? de var riktigt konstigt för mig i alla fal..
hur som helst.. vill bara säga att igår var den värsta dagen på LÄNGE..
Men NU måste jag plugga matte har intepluggat ett skit och jag har prov på hela matte D boken på tors. jag är KÖÖÖRD!

Föresten så boka jag tid hos frisören idag, den 19.e december klockan 5! nice äntligen ska utväxten bort bort bort.. perfekt inför jul och nyår också =) hääääääärligt..


Mjaaaaauuuuu, håret är så snyggt när man precis kommit ifrån frisören
=)..åh älskar den känslan

Kommentarer
Postat av: Maria

måste visa bild efteråt ;D

2008-12-13 @ 00:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0