HELLU

Idaaaag har jags hoppat igen haha, jag får inte nog av alla kläder som finns där ute plus att de e suåerbilligt nu.
träffa ewe idag o fika med henne ett tag. sen mötte jag upp natte i stan o gick runt där lite. sen vidare in till kista. Där träffade vi på hennes två kompisar. Den enda va större än de andra båda var 90.or alltså 18 år. och den enda var 2 meter o den andra va 2,10 gissa om de fick uppmärkasamhet av tjejerna när vi gick runt i kista..
De är ganska snyggt när killar är långa men fyfan jag kände mig som en DVÄRG!..
aja sen satte vi oss i donken.. när vi satt me de så vare lungt hahah kände mig inte underlägsen då hahahaha..
efter de åkte jag till mina kusiner i spånga och nu är jag hemma nyduschad o nykammad hihi
Nu måste jag plugga lite bläää. snälla gud få dehära 6 månaderna att gå fort please!


steppiiiin in ma airforce ooone (8)...

Kommentarer
Postat av: Darius

Aboow vilka magiska ögon alltså :D

2008-12-28 @ 00:51:39
URL: http://dariusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0