its over

Julafton är över, men för oss SURYOYO'S e the big thing imorogon. Om ca 8-9 timmar ska jag vkan för att fixa mig och sen dra till kyrkan =). ska bli rirktigt kul hoppas jag får plats i kyrkan o inte bara står i garderoben som vanligt..
Min julafton va ganska rolig hahaha.. vi gjorde en massa grejer ( kusin o jag). vi hann förlova oss o battla me hennes lillebror.. .. jag har egeltigen en film på hela "BATTLEN" men hon vill inte att jag ska visa den haha..
Aja.. ni får lite bilder i alla fall =)..

var inte så fancy-klädd hahahaha


Jultomten kom och hon fick min present som jag skcikat te tomten.
och jag fick ju min såklart


Hon fria och jag gav henne en nyckering. ( vi delar på allt).. hahaha


jag o min snygga kusin dansa dabke



sen battla vi lite...me hennes lillebror.. (längst te höger)


angela gick hem o ja va kvar..
...me barnen..

GODNATT BABES!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra julafton! =)

2008-12-25 @ 01:00:01
URL: http://dreamlesss.blogg.se/
Postat av: Maria

Nu kickar jag igång min nya blogg, enjoy! ;)

2008-12-25 @ 17:49:51
URL: http://konversationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0