Känner det på mig

Matten kommer INTE att gå bra imoron, det vet jag. Men jag ska göra mitt bästa.
Jag vet inte vad som har hänt mig på riktigt, jag brukar faktist plugga ett par dagar innan provet. Vette fan vad som har hänt mig nu. haha Jag ska verkligen göra mitt bästa imorogn. Gud snälla hjälp mig jag behöver det här!
Efter det här har jag bara ett prov kvar, guuud vad skönt. Jag säger bara efter den 25 janurai kan jag börja andas ut igen då kommer en lugn period som varar i ungefär 3-4 veckor. .. Men vi klarar dehär BRÖDER i klassen eller hur? vi är bäst!


Tänk sverige med Dubais väder. Det hade vart det bästa landet i hela världen


Kommentarer
Postat av: Darius

hahah angie! too much facebook maybe? (L) haha lycka till iaf puss!

2008-12-11 @ 12:06:36
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommer din blogg nån gång ha med Mode eller dagens outfit? Eller vad är dina åsikter kring det? :)

2008-12-11 @ 20:43:04
Postat av: ANGELA

Nja kan hända om jag går på fest och sånt men jag fotar inte dagens outfit o sånt vanliga dagar. sen så när jag köper ngt extra snyggt bruakr jag visa de =)

2008-12-11 @ 22:34:29
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0