känslor

Seriöst, känslor kan vara utav de värsta som finns fast ändå de bästa som finns. Personligen är jag väldigt känslig och när jag menar vädligt då menar jag att jag kan ha seriösa problem med det.
Jag kan från att vara skitglad tänka på en sak och börja gråta det är helt sjukt men så är det. Visst kan känslor vara underbara ibland när man får vara med den va man ha roligt, kort sagt BRA känslor är alltid roligt. Men sen kan ha dessa känslor som man inte bett om att ha. Så som sorg/hat/ilska/ånger..och ångest det finns i alla olika former. Det värsta jag vet är när du är så sjupt inne i dina känslor så du inte vet hur du ska kunna ta dig ut ur de.
Jag, kusin och jennifer kollade på ngn konstig film idag och BUST OUT IN FUCKING TEARS jag tror nog jag skulle kunna skölja en bebisunges ärsle som precis har skitit på sig med hjälp av mina tårar, jag grät det va helt sjukt och de är inte första gången jag gråter för en film. Ett bra exempel är Armageddon jag har sett den minst miiiinst 15 gånger och jag gråter var enda gång. men samma sak är det med White chicks den har jag sett lås oss säga.. hmm 150 gåner jag kan replikerna utantill och jag dööör av garv var enda gång fastän jag vet vad de ska säga innan de gör de. Känslor är någon vi inte kan rå för, men som kan vara något vi inte heller vill uppleva. Det har jag upplevt och upplever det nu.

 


Ser ni skillnaden?.. men jag påverkas ändå så lätt. kanske lättare än andra

Kommentarer
Postat av: Darius

det är det som gör oss mänskliga :D

2008-12-14 @ 05:21:42
URL: http://dariusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0