livet är underbart - del 3

idag är pluugnatt nummer två Jag har mitt sista biologiprov imroogn och MVGet hänger på det provet..
jag ska plugga tills mina ögon blöööööööööööööööööööööder

idag var en väldigt bra dag bara att jag höll på o somna när jag va på väg hem med pappa i bilen sen när jag skulle gå av gick jag mitt i gatan och fick bil-ljuskastaren rakt i ögonen. jag e hellllt goone.
jag vakna imorse och trodde att igår var förra veckan..
ett annat tecken på att jag e gone.. --> pappa skjutsar hela familjen till skolan o jobbet varje morgon. och jag va ju så jävla lost i morse så jag fick typ attack? och ba skriker "PAPPA DU GLÖMDE LÄMNA AV GABRIEL (min bror).. och han tvärbromsar och hela familjen kollar på mig.. vet ni hur långt vi hade kommit?.... kanske 5 meter ifrån parkeringen..
Jag vet inte vad som händer mig.. MEN LIVET ÄR UNDERBART... kom ihåg de bröder.. love for life..


Det här blir dagens bild = förvirrad... crazzzzzzzzzzzzzzzzzzzy

Kommentarer
Postat av: kusin

hahahhahahahahahahahhahahahahahaha

2008-12-18 @ 09:00:36
Postat av: Jennica

hahaha de va lite roligt :D

2008-12-18 @ 14:03:48
URL: http://jenniica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0