Middag

Jag var på middag idag i skolan och kom hem vid halv tio ngt tror jag.. Det var riktigt kul det är någon ny "grupp" som startats där alla som har gått i tensta gymansium en gång kan återförenas igen för att skapa ett stort kontaktnät. Det var riktigt kul
En grej som jag tyckte var skitkul var att han som kom 2.a i Talang 2008 var där och han gjorde ett litet trick på mig o Arazo hahaha, det va SJUUKT han är så snabb och duktig. Och låt oss inte glömma att han är HUR jävla söt som helst.
fanns många där snygga, bakanta, vänner osv.. =)
Jag o arazo stod vid garderboen och gav alla sina jackor, men för att jävlas lite så hade vi en penna som ger en liten elektrisk stöt haha, och varje gång ngn gick och hämta sin jacka så jag " Okej jättebra, nu måste du bara skriva under här så är det klart". Och de tryckte på knappen och typ hoppa till 1 meter hahahah, det va SJUUKT kul o se alla hur de reagera hahahahahaha

aja.. =) Min kväll fortsätter med att platta håret inför morgondagen ...

Seth Engström, the magic maan! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

skitkul o ses igår :D puss!

2008-12-13 @ 00:28:07
Postat av: ANGELA

yes de va skita kul :D nästa år kommer vi också vara på på "riktigt"

2008-12-13 @ 13:28:49
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0