nej

Jag mår inte så bra idag, jag fick reda på mitt preleminära betyg i engelska b och det var VG. Jag o nilay grät idag aa jag tror jag grät egentligen för något annat egentligen men ändå det. Ännu ett VG ännu ett hinder. Jag är i en period nu då jag verkligen inte gillar mitt liv så som det ser ut, funderar helt seriöst på o börj aom på nytt, jag vill ha ett annat intresse än biologiska saker,jag vill gilla hår o klippa?.. men aa
hoppas denhär perioden går över, jag mår inte riktigt bra helt. Fysiskt mår jag bra men inte psykiskt, mycket som hänt på en gång. jag tror inte ni förstår hur mycket jag hatar dessa bokstäver VG!!!!!!!!!! VÄL GODKÄNND!!!!!!! MOTHER********* JÄVLA OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

aja, jag fick mvg på arabiska provet idag i alla fall.
Gud snälla ge mig en fin julklapp i år, det ska vara lycka hela år 2009. Jag vill vara fri från plugget..
efter julllovet ska jag vara klar me

• Projektarbete
• Engelska uppsatsskrivning
• Arabiska prov
• Kemi-B Kursprov
• Matte- D Kursprov
• Historia B- tenta
• Svenska B författarporträtt
• Idrott- B projektinlämning
• Idrott-B skrivningsprov

... kanskehar glömt ngt.. SNÄLLA NGN HJÄLP MIG


En gång i tiden orkade jag fixa mig te skolan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

ge inte upp!!!:)

2008-12-10 @ 21:49:13
Postat av: Michelle

Du är så himla vacker så du behöver inte fixa dig :)

Din motivation inspirerar mig. Alltid när jag känner att jag inte pallar plugga brukar ja läsa om hur mycket du pluggar och bli inspirerad.. 2:an har gått mycket bättre än vad 1:an gjorde för mig tack vare dig! Så: Tack Angie! Lycka till med plugget och fortsätt blogga bra som du gör :)

2008-12-10 @ 23:09:52
Postat av: ANGELA

Jag blir jätteglad verkligen! kul att du klarar av det ialf =).. puss!

2008-12-10 @ 23:55:53
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: kusin

se, hur inspirerar folk till att plugga.

du måste börja skriva på ett sätt som "ge aldrig upp" om man vill bli nått måste man kämpa..



inte, JAG KLARAR DET INTE.



var positiv kusin

2008-12-11 @ 10:47:14
Postat av: Rodi

HUR FAN kan du inte va nöjd me vg??? Jag skulle döda för att få vg i alla ämnerna!

2008-12-23 @ 11:45:11
URL: http://tungastes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0