nyårsafton

Well, the big day is todaaay..
jag vakna typ precis gick o la mig jättesent igår. Men nu ska jag göra sallad till maten sen ska jag börja fixa daniellas, mammas och mitt hår sen. Dessutom m åste jag göra klart historiearbetet som ska vara inlämnat senaste 31/12-2008 23.59 i fronter. ganska rolig tid va?.. ofta man sitter vid nyårsslaget o ba, FUCK JA MÅSTE HINNA KLART.. hahahaha aja.. jag va smart nog o gjorde den för en vecka sen och måste bara läsa igenom allt så jag inte har stavat till konstiga saker så som jag gör här i bloggen..

min outfit ikvällk ommer inte va så speciell.. men e idont care faktist för ikv ska jag fanimig fucka ur.. eller jag hoppas på en bra kväll me mina kusiner..och jag har bestämmt mig för några nyårslöften som jag ska ha..

kika in här om typ ngn timme.. så ska jag summera hela året.. de ska bli kul!

mjuaaaau


Updatesns morsa: jag hinner inte, min kusin kom oa ja vtvungen o fixa hennes hår o mammas o daniellas..

Kommentarer
Postat av: einer

gott nytt år angie ;)

2008-12-31 @ 18:01:47
Postat av: Maria

Gott nytt år snygging :)

2009-01-01 @ 15:08:15
URL: http://konversationer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0