Perfect lashes


Jag använder dessa två och rekomenderar de staarkt!
Jag har den gråa till vardagen och telescopic lägger jag över den gråa till lite finare tilfällen(helgen)
då blir de extra långa och fransar går isär iställer för att klumpa ihop sig. de bda börjar ta slut nu måste fylla på..
min senaste mascra köpte jag i juni och den har räckt så de håller riktigt ordentligt.. tycker jag i alla fall
Fan vad jag önska att jag kunda sminka mig sådär riktigt coolt. Tills fester och sånt, så när man kommer in till en fest
så typ skriker alla människor FAN va snyggt smink hahaha. jag tror jag har sminkat mig likadant i 4 år ( sen jag började) hahahaha, lite roligt faktist. alla tjejer gör framsteg inom sminket men jag e på ruta ett fortfarande.


Men när jags minkar mina fransar tycker jag ändå att jag uppnår ett godkänt i alla fall
fast än de kan klumpa ihop sig osv så är de helt okej..


Kommentarer
Postat av: Maria

hihi, brukar också använda loreal's volume-mascara, fast den svarta som det står x5 på. den är väldigt nice! dock trött på den så ska testa nå annat next time. ;)

2008-12-04 @ 01:15:13
Postat av: einer

fina ögon

2008-12-04 @ 05:12:12
Postat av: Maria

förresten angie, ett tips är att byta ut den där bruna skuggan mot en lite silvrig, det ger dina ögon mer lyster och intensifierar din ögonfärg ;)

2008-12-04 @ 11:49:50
Postat av: Natalia

åh använde också den där gråa mascaran i början, grymt bra! :D



Ett tips gumman, när du är hemma och uttråkad sitt och exprimentera med ditt smink och lek bara.Ibland blir det riktigt grymt och fråga make-up artister i olika butiker, dem hjälper till och förklarar allt.



Ett annat tips om dina ögonfransar klumpar sig gör som jag om du vågar, jag särar på fransarna med en nål och det blir perfekt!

2008-12-04 @ 12:24:29
URL: http://chocolait.blogg.se/
Postat av: Darius

Einer, hennes ögon kan frysa folk! mark my words!

2008-12-04 @ 12:54:58
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: ANGELA

thnx maria för tipset haha

natalia jag vet jag brukar göra det när jag har tid ( vilket är en gång om året) de tar skitlång tid..

Darius. haha man tackar bugar bockar plockar o nockar..

2008-12-04 @ 20:00:16
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: einer

Kan tänka mig det Darius, dom ser väldigt hypnotiska ut :)

2008-12-05 @ 05:49:37
Postat av: Natalia

Har ett litet inlägg nu i min blogg där jag tipsar om hur jag lägger ögonskugga ;) spana in om du vill gumman, kanske hjälper dig lite?

2008-12-09 @ 17:27:28
URL: http://chocolait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0