.

Jag mår bajs, Stress när fans ska dehär ta slut seriöst? ja pallar inte mer. Bara för att man är intresserad av naturvetenskap blir man plågad i skolan? dehär e FUCKING INTE RÄTT!!!!.. jag e så FUCKING FUCKING SUR!.. och ja fick även resultatet av högskoleprovet.. JAG GRÄT! i typ 30 minuter. i alla fall ja kommer inte säga vad jag har fått inte till en enda människa bara mamma vet. asså va ja tvungen o skriva från HÖGER TILL VÄNSTER när de va vänster till höger?!! och just den delen hade 60 poäng! ni som har gjort högskoleporvet kanske känner min ångest.
hursom helst.. livet går vidare jag kommer inte komma in i läkarlinjen så nu har jag i alla fall avslöjat jag fick inte 1,9 eller 2,0. shit happens, life goes on. bara o inse jag ska öppna någon kiosk i tensta eller något.. de fungerar? man får pengar? o kontakter.. eller?..
nej ja skojja bara ja ska göra vad som helst för att komma in helt seriöst. Nästa gången ska jag plugga till högskoleprovet. 20-11-2008. Glömmer aldrig denhär dagen min dag i stort sett vart FUCKED UP!...
Jag känner inte att jag lever, jag känner mig som en genomsynlig varelse som bara vistas runt i skolan som inte har något liv.

Jag idag

Kommentarer
Postat av: kusin

haha brooooooooooooor ta en chillpillllll

löööööööööööööwe

2008-11-20 @ 21:25:10
Postat av: Rebecka

Faaan vad tråkigt angie! Men om jag ska vara helt ärlig så ska det inte behöva stoppa dig, om du verkligen vill bli kirurg så ska du bli det också! Fuck testet, imorn är en ny dag med nya tag, allt är möjligt!



Hoppas mina ord hjälpte lite!

Puss, Rebecka! :D <3

2008-11-21 @ 17:02:04
URL: http://beckaw.webblogg.se/
Postat av: Jennifer

angie mamma kollade på nyheterna idag och de har sänkt intagningspoängen och högskoleprovet till läkar linjen :) det kanske finns hopp kvar ändå...

2008-11-21 @ 19:54:18
Postat av: angela

vetu vad dem har sänkt den till?.1,8.. haha ja döör!

2008-11-21 @ 20:29:30
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0