HAHAHA

Jag fick katalogen idag från  " Valet är ditt". Där jag fotograferades för min skola. Varje skulle ha någon representat för att dem skulle göra någon slags katalog med alla skolor.
I alla fall jag fick den idag och dog av garv hahaha fufaaaan. Det var typ dem bilderna som jag hade förväntat skulle mig komma med. Men så slår jag upp Tensta gymnasium och just där skulle jag inte vara med. GISSAA VAD SOM FINNS DÄR?.. joo bilden som var med i CITY den SKITFULA BILDEN! ja dör och den täcker halva sida. Okej om den var typ liten eller något då spelar det ingen roll och jag är längst fram mitt huvud täcker halva sidan.. aja
sen till det roliga. Det fanns en stor gruppbild som finns med på framsidan av katalogen som jag såg. Mina kompisar var i Gymnasiemässan idag och så får jag ett MMS...

DU ÄR MED PÅ EN TILL BILD =).. och jag ser bilden... .. aa här ser ni.. KUNDE DE INTE FÖRSTORAT DEN LIIIIIIIIITE TILL?!..
aja hahahah


Abbe på gymnasiemässan..Jag där med vit tröja.


Jag i katalogen *blink blink*


omslaget hahahahah


det hemska verket. dem borde förvaranat oss om att vi skulle ta bilder ialf!


Jag hittade även min kusin i katalogen..
han representera St. eriks ( frisörlinjen).. ANGIES BROR.. u know

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0