hmmm

Vad ska jag hitta på imorgon då?.. tänk helt ledig fri från plugg..
jag vill göra så mycket, shoppa, färga håret, klippa mig, gå på bio, gå på fest, träffa kompisar jag inte träffat på ett bra tag, träna, umgås.. ojoj aa långt lista.. guud ni vet inte hur dehär känns. ni kanske tror att jag överdriver men ja kan sova med gott samvete.

Föresten, EngelskaB nationella gick åt helvette. DE var skitsvårt. aja Jesus in you I trust, i trust that du kommer o fixa dehär åt mig! det vet jag! ♥


Gammal bild på mig o tjejerna, ( Evelina fyllde 17? eller?)..
Jag saknar dem tiderna!
Jag, Ewe, Emelie och Farnaz  =)

Kommentarer
Postat av: kusin

Gud hjälper dig bror

just believe in him



one löööööööööööööööwe

2008-11-29 @ 00:15:39
URL: http://aangelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0