mitt hår


För ett år sen exakt hade jag såhär långt hår eller kort rättare sagt...
idioten klippte av mer änhalva mitt hår efter de har jag inte vågar klippa mig..
men nu har de blivit som en golvmopp..

fråga mig inte vad jag gjorde hahahah
jag vill verkligen klippa mig men jag älskar långt hår,  I CAAAANT LIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIVE without långt hår...
det rä så kvinnligt men å andra sidan är de inte kvinnligt o ha en golvmopp på huvudet ..
i-landsproblem ännu en gång, vi är eller jag är fånig

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du e så vacker! så man vill strypa dig ibland.. haha :P

2008-11-28 @ 01:32:19
Postat av: ANGELA

Haha tack! :D

2008-11-28 @ 18:17:43
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

plattar du ditt hår?

2008-11-28 @ 23:01:10
Postat av: ANGELA

Ibland, men på de nedersta fotot så är det plattat =)

2008-11-29 @ 00:11:17
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0