sjuuuuuk dröm

Jag drömde att jag skulle dö, och visste om det. Och jag gick till alla jag typ älska och sa de?..
men sen da ?.. jag vakna när det skulle bli som bäst. FAN FAN hahaha..
kan ni också dröma saker ibland som verkar så verkliga.. de va helt sjukt.
aja.. i drömen fickjag ialf träffa en människa som jag inte träffat på länge men nu har jag "träffat" person Q.. känns bra.. hoppas jag drömer samma sak igen.. =)..
Jag ska ialf uppfinna en maskin där man kan bestämma vad man kan dröma om. Tror ni inte de skulle va en strosäljare?.. jag skulle bli miljonär!


Ska dröma om sommaren och dig ikvälll. hihihih

Kommentarer
Postat av: NLR

det finns redan, inte en maskin men en grej som gör att du kan kontrollera dina drömmar och ja uppfinnaren är MILJARDÄR!!

2008-11-17 @ 19:19:05
URL: http://nadiajoker.blogg.se/
Postat av: angela

Okej där rök min chans!.. jag får hitta på ngt annat..=(

2008-11-17 @ 19:31:58
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0