Taack brur

igår hade vi riktigt kul måste jag säga. Vi skulle till syrianska festen men  blev fellows istället... Vi hade värsta problemet med allt, att komma in te stan, komma därifrån aa o massa skit.
MEN VIPS! all the problems were solved!.. tack vare min kusin vitamin och hennes feta kontakter. Vi blev insläppta före alla andra och gratis. Vi fick en massa grejer gratis också hahahaha... de va riktigt kul.
Men de roligaste av allt som jag tyckte var dåra... det var när vi skulle hemmåt. Det var någon rock-gala brevid och en massa goddiebags utanför. Och i dem innhöll de alltifrån hårdvårdsprodukter till CK parfym. Så mr X snackade med arrangören så vi fick påsarna hhahaha. och så till det bästa. Jag ville ha heliumbalongerna som var utanför gala skiten så mr x drog ut ett par st som jag  börja suga in luften ifrån i bilen. Goooooooosh i LOVE IT. ja säger bara HELIUM here i come..
JAG ÄLSKAR DE HAHAHAH...

SUMERINGEN DÅRA

 
Kusin + någon random kille ( ej han på bilden)

= En bra kväll.  =)

FRED BRÖDER

Kommentarer
Postat av: kusin

HAHAHAHAHAHAHAHA



lyssna dehär kan misstolkas BIG TIME

vad har du gjort mig till åsna hahahaha

2008-11-09 @ 19:19:06
URL: http://aangelaa.blogg.se/
Postat av: Darius

AHAHHA! Famous famous!

2008-11-09 @ 19:40:12
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: angela

Hahaha jalla kör bara

2008-11-09 @ 20:47:59
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0