testade ett par.

Converse har inte direkt varit min smak på skor.. men idag när jag var i vällingby med min bror och skulleköpa basketskor till honom så hitta jag ett par converse och tänkte fan nu testar jag i alla fall. i vanliga fall har jag strl 38/39.. vilket är ganska stort. Och har alltid varit rädd för att  min skor ska se extra stora ut i converse. i alla fall jag testade och hade strl 37 i dem och blev supermega glad. dem var faktist ganska snygga. Men på ett sätt så passa jag ändå inte, vet inte riktigt.. de va snyggt när jag bara testa med en sko. sen när den andra kom på plats blev de inte fint.. och färgen var vit. Om jag köper ett par vill  jag ha sådana utan "sneakers" formen. Sådana som är som vanliga gympa skor utan ngn förhöjning vid benen.. aa o de ska va antigen beiga eller blåa.. men aja vi får se om ja ens köper sådana skor.. men de va helt okej i alla fall hihi..

Les shoes

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja har sånna :D de e fina tycker jag

2008-11-23 @ 19:07:32
Postat av: ANGELA

tycker också att de är fina.. men jag är inte van typ.. =)

2008-11-23 @ 19:25:25
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Maria

converse äger fett, skulle känna mig naken utan att de är en del utav min feta garderob!



det sköna med converse är att du kan kombinera ihop resten utav outfiten hur du vill för det matchar oftast 99% utav gångerna! de enda gånger som mina nuvarande converse inte skulle matcha ihop med min outfit är om jag har på mig något rosa, eftersom skorna är röda. men då kan man bara ta ett par i en annan färg, som typ vita, svarta eller marinblå.



satsa på ett par converse, för de är ändå klassiska, och om du sköter dem bra så kan du behålla dem länge! ps. köp till ett par inlägg om du inte vill få skavsår osv, hihi ;P

2008-11-26 @ 23:01:51
Postat av: ANGELA

thnx mariee! =)

2008-11-27 @ 00:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0