TRÖTT med stora bokstäver

Jag var idag på älvsjömässan och tipsa människor för min skola.. stod i klackar hela dan. STUPID ME!..
aja sen skulle vi på bio ( Jag , angela och Jennifer).. vi såg VÄRLDENS SÄMSTA FILM. ja kommer inte ens ihåg vad den hette. Så fort den va slut så hoppa jag upp från min stol. DEN SÖG BAJS!
och nu är jag hemma..

Föresten såg jag SKITSNYGGA skor i Zara idag. måste köpa dem så fort som möjligt innan dem tar slut. DEM VAR VERKLIGEN DROP DEAAAAAAD!!!!!
oh gud ... jag behöver en semester långt bort häirfårn.. kanske austrailen eller något.. någonstans där jag bara kan sola, bada och "koppla av"...


längtar till sommar 09. Studenten, Spanien med kusin
och kansek hittar jag min man den sommaren?.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0