wihooooooo

Jag har fått 3 mvg på porv jag fått tbx denhär veckan, super duper mega glad..
Samhällsprovet, Fysik B prvet och Svenska B nationella muntliga delen.
I'm very happy.
Vägde mig idag och såg att ett kilo är borta efter ca 1 veckas träning.. jag är så jävla glad fortsätter jag såhär i ca ett år till kommer jag väga 0 hahah ne men aa, Goooood work little me!
Idag så hände värsta grejen. Jag hade skithemliga SMS som absolut INGEN FÅR LÄSA bara den personen jag skcikat till. Sen så råkar en kille i min klass få hem min mobil när jag lånade hans jacka under dagen. GISSA om jag fick hjärtaatck. plus att killen i min klass känner personen som min kompis skrev om så om han såg vad det stood så skulle det vara kört.. inte för min del dåra, utan för MISS ****** hahahaa
aja. de va lite kul i alla fall, nu har jag min mobil och en godispåse som jag smaska i mig sen blir det plugg plugg plugg.


Puss! =)

Kommentarer
Postat av: Yohanna

va söööt hund! ang du e oxå söt ;P hahaha..

2008-11-27 @ 21:13:17
Postat av: Anonym

thnx babe du e sötast!.. de e ngn hund i syrien haha :D

2008-11-27 @ 21:15:41
Postat av: nille

hittade du den på gatan?

2008-11-27 @ 21:32:55
Postat av: ANGELA

hahaha nej vi sov hos pappas kompisar, de hade en hund :p

2008-11-27 @ 21:34:28
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: KUSIN

HAHAHA DE HADE VART KÖÖÖÖÖÖÖÖÖRT FÖR MIG om han läste :P

2008-11-27 @ 23:41:44
Postat av: Darius

hunden ser rädd ut! hahahaha :D

2008-11-28 @ 00:19:03
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: ANGELA

hahaha

2008-11-29 @ 00:04:07
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0