hahaha

bäääästa konserten ever!!
fast grejen var ju att tror dem flesta där var DJUUUR! okej, inga människor! hahahahaha
vi dansade och hade skitkul faktist.. Innan jag skulle åka dit ringde jag angelao plocka upp henne tänkte fan, NU JÄVLAR ANGELA (min kusin) SKA MED!
Hade nog haft hur tråkigt som helst där annars...inte the preformance men ni vet ju att gå dit me bara familjen är ju tråkigt..
Alla var ju självklart så jävla bra.. men ett frågetecken där på haifa. MENFUFAAAN hon är så vacker! man trodde att hon skulle vara fulare i verkligheten. men hon är exakt lika snygg så som på bilderna..
Jag har världens sämsta kamera så bilderna är hur dåliga som helst... =(
aja här har ni lite..


FARES KARAM VAR BÄÄÄST!

Haifa var snyggast

Är inget stort fan av Najwa, men hon är bra =)

Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Svar:



Helt jävla åt helvete fel. Men bra försök. :)

2008-09-21 @ 15:20:40
URL: http://hip2besquare.eu
Postat av: Maria

yeeeeeeeeei :D

2008-09-21 @ 22:30:01
URL: http://exceptionellsotsak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0