Herre gud

Var det någon annan än mig som såg dendära killen "Deeran" fårn Irak som hade blivit blind? i Idol såklart!
han sjön ju jättefint, och jag blev så glad när han fick guldbiljetten!! asså seriöst ja började gråta, jag grät ganska mkt också. men inte så att jag skrek o så men aja hursomhelst. När han berättade om hur han hade blivit blind blev jag så jävla rörd!
ASSÅ seriöst jag funderar heeeeelt seriöst p o bli utrikesminister. Måste jobba upp engelskan men fyfan vaaaad gör Bush i IRAK?! eller hans militära besättningar. det enda han vill är att sätta upp militära besättningar i mellanöstern, och har den största i irak. kan ni förstå?. Bush sa att han vill få bort Saddam för att dem mänskliga fri- och rättigheterna hotade landet. Men sen da? de va 2003 broshan bush fucking vakna upp. de har gått 5 år och dem har ingen regering. det är en jävla folkmord DU (BUSH) BORDE BLI ANKLAGAD FÖR! Folk blir mördade, kidnappade och konflikter mellan sekter är bara en av 10000 saker som är på gång där nu. Men Tack bush för att du förstört en stat som en gång fungera fastän det var ett enväldigt styre.
Jag skrev i ett tidigare inlägg om att jag inte vill att NÅN ska hamna i helvettet, att alla ska få en ny chans. Men jag vet en sak ialf. Bush ska ner till helvettet med X2000. Hitler kan joina honom på vägen dem kan gasas ner lite så dem inte känner så mkt.

Deeran var hur fin som helst, såg ni hur positiv han var. Jag älskar sånt!


Laila ....hehe SPRÄNG DIG I LUFTEN

Nu är kvällsaggregssionerna över, FRED BRÖDER♥


Kommentarer
Postat av: sebbe

inte direkt två ämnen som liknar varandra

och det är då man skäller på lärarna så

dom ändrar provdatum:P

2008-09-17 @ 06:53:49
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: kusin

han hade en sån där arabisk mjuk röst i sig, sååå sköön röst.....man blev helt rörd.



fast jag tror inte det håller för honom i IDOL,om det går bra för honom så kommer folk endast tänka på vad han varit med om och att han är blind, tråkigt nog.





SÅG DU HAN I BÖRJAN??? JAG BLIR FULL PÅ COLA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-09-17 @ 12:00:37
URL: http://aangelaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du 90a?

2008-09-17 @ 17:32:27
Postat av: Angela

ja

2008-09-17 @ 21:15:03
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0