Mmm.

jag är väääääldigt förkyld --> vilket leder till att jag inte känner smaken utav något jag äter. Så jag tänkte för mig själv o ba: Jo men ät en halv rå lök de är bra för frökylningen och du känner inte smaken då heller. Heeeeeeeeehe va tror ni hände? Det var som en jävla attack mot alla bakteier jag hade i halsen och näsan det var som ett jävla Sovetiskt krig  i min näsa. fyyfan säger jag bara.
Ville bara säga att alla ni som tar studenten i år och ska fixa skivor till er klass som inte går i Tensta Gymnasium. NI ÄR FÖDDA MED LYCKA. Jag har nu i 2 veckor försökt att hitta NÅN JÄVLA lokal som vi FÅR vara på. Förstår ni? Vi är svartlistade ÖVERALLT. Vi får inte ha skiva någonstans. Men jag har verkligen försökt och fixa ett ställe nu får se om de funkar eller inte. Om de inte funkar så de enda stället som tar emot oss är Chapling, kul va?.. låter mer som en tragisk historia nu. Det är inte kul asså. Min arrangör ringer upp och säger okej vilken lokal vill du ha, då sa jag Café Unmbra. Då sa han Okej jag ringer upp dig snart. Han ringde upp efter några minuter och sa. Tyvärr dåliga nyheter igen. Dem tar inte emot er. Så lät nästan var enda samtal. Tycker de e synd att folk dömer ett gymnasium bara sådär, bara för att de ligger i förorten. Jag vill ju också ha en bra skiva så som Kungsholmen eller Victor Rydberg's Gymnasium skulle ha. Fuck stureplan! Aja. Hoppas jag fixar stället i alla fall. Till alla er rasister där ute. Hoppas ni brinner i helvettet.


Fan ta er Café Umbra.. om inte lokalen fixas då kommer vi får vara på tensta träff.
(en lokal där vi brukar ha våra Nationella Prov)

Kommentarer
Postat av: Maria

habibi, det finns en superbra förklaring till varför TG är portade överallt, och det jag säger är sanningen eftersom jag själv tog studenten därifrån precis. Alla ställen har haft TGs skivor & på alla ställen har det alltid varit idioter som börjat bråka (många gånger med poliskravaller inblandade och/eller knivar & andra vapen), och det är därför som ingen vill ha tillbaka TG en andra gång. Det är för mkt problem helt enkelt. Tyvärr...

2008-09-06 @ 23:13:10
URL: http://exceptionellsotsak.blogg.se/
Postat av: Angela

De e klart jag vet de. Men sista skivan blev ju skitbra. man ska bara vara strikt med biljetterna inte sälja till vem som helst och bröder som är 25 som inte tål o se sin syrra o klubba då får dem fani mej stanna hemma!.. hatar allt sånnt, de är vi som drabbas

2008-09-06 @ 23:22:25
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: sebbe

uchh alla är verkligen förkylda nu.



dömmer dom bara ut ert gymnasium för

att det är i förorten?

Är det kännt för att ha många kriminella

elever eller något?

jag tycker det låter helt sjukt.

2008-09-07 @ 00:37:28
URL: http://sebbegaylife.blogg.se/
Postat av: Angela

de har vart bråk på vissa skivor och sånt. och dessutom så är det 90% invandrare i vår skola.. kanske drf också.

2008-09-07 @ 00:42:51
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: KUSIN VITAMIN DEN TROGNE BLOGGAREN

hahahahaha feeeel sorrry fooo yaaaaaaa

2008-09-07 @ 01:29:21
URL: http://aangelaa.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Jag gick i Tensta, tog studenten förra året och vi hade skivan på Café Umbra, men inte minns jag att det uppstod problem den dagen för att Tensta Gymnasium ska bli portade därifrån. Men ryktet kanske sprider sig mellan klubbarna, och en sak till.. NI KAN FAN INTE HA SKIVAN I AULAN hahah tragiskt ju! :( Nån jävla klubb måste ta emot er. :P

2008-09-07 @ 09:48:54
Postat av: Angela

hahaha de får bli chaplins i värsta fall, men mango kanske tar emot oss. får väl hoppas, vi ska försöka med det i alla fall nu, jobbar på de ;P

2008-09-07 @ 09:51:46
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Darius

HAHAH SYYYND!

2008-09-07 @ 16:41:50
URL: http://dariusa.blogg.se/
Postat av: Natalia

Gumman försök ha på Mango Bar där vi hade vår skiva. Allt gick jätte bra!

2008-09-09 @ 20:42:46
URL: http://chocolait.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0