sjuk sjuk

Hela klassen är sjuk, gissa om jag blev smittad då?

Jag är helt jävla sjuk. de bara rinner om näsan jahar skitont i ryggen ( träningsverk) för att jag hoppa höjdhopp igår och tog i lite rejält.
Fy fan asså, allt är bara bajbajs. mitt sim-kort fungerar fortfarande inte, trodde att de skulle fungera igår igen. Och jag har flera ton läxor& prov till nästa vecka.
Nästa vecka fyller min älskling LARA år!. hihi ska bli najjjjjjjjas, äntligen18 honey. Ajuste jack fyller också år,  hihi två flugor i en smäll.. fastän dem inte är flugor men va ska man säga da?.. två blattar i en smäll.
Nu måste jag typ försöka bli frisk igen och börja plugga lite om inte jag nu snorar ner hela boken


Mums

FRED♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0