weelll agaaain

den 15.e oktober är det sista ansökningsdatumet till att söka till collage i London om man vill plugga där till Tandläkare eller läkare..
Ska jag söka dit eller inte? tänk om man kommer in? då känns det ju som om man måste gå där för att man fått värsta chansen..
ja vet inte vad ja ska göra men det jag vet är att jag VERKLIGEN vill bli läkare..
Jag + London går inte ihop. sist jag va där.. (13 år) tyckte jag det bara var grått o torrt. Men nu när man har blivit äldre så går man ju ut och festar..kanske lite roligare men ändå
ett helt främmande land och PRATA engelska.. inte min starkaste sida direkt.. tror ja klarar mig bättre med teckenspråk..


Föresten så är flaket snart heeelt klart!.. 23 350 :-
Fy faaaan 8 månader can't wait..

Kommentarer
Postat av: Natalia

sök gumman! sök allt möjligt :D



ps.det stavas college, puss! :D

2008-10-01 @ 21:05:15
URL: http://chocolait.blogg.se/
Postat av: Angela

hahaha jag skriver mina inlägg så snabbt så ja hinner aldirg rätta ngt haha, blandar ihop lite :p

2008-10-02 @ 01:46:40
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0