Well fellaas!!

Dagen började braaa, fick MVG på mitt Kemi-b prov, var skitglad! nu är de bara o se hur de gick med historian ( det gick piss) :(
aja..vi tänkte klä ut oss till vårat skolfoto som vi ska ha nu på freda så vi försökte ha ett "klassråd" tror ni de gick? WTF asså jag vet en grej, jag ska aldirg bli lärare ialf!! FY FAN VILKET LIV!!!
aja, vi kom fram till att vi skulle ha pyjamas på oss och dem som vill ha GALLABIJE på sig får ha de. För er som inte vet mkt om mellanösterns vackra gallabije så är de som en låååååång låång klänning som kommer ända ner till fötterna..
Hade på mig en sån på nyårsafton för att konstatera hur mkt mitt liv suger..Nils ni vet (Blondinbellas bojvän) han har en sån när han sover.. dendära. fast hans e fulare. Min är riktigt snygg!! 
tror ja ska ha den på skolfotot också eller så blir de fjortis pyjamas som vanligt..



tjabdabadou

Kommentarer
Postat av: angela

HAHA KOLLA MIN BLÖÖÖGGGIIISSH BILD PÅ DIG

2008-09-16 @ 21:39:08
URL: http://aangelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0