yep

Var hos kusin vitamin precis, and now iäm home! måste plugga lite haha sent som fan för att plugga men jag är en nörd vad ska man göra.
Jag önska verkligen att jag ville bli frisör eller kock eller något eller byggarbetare. Jag skulle vara klar direkt efter gynasiet sen an jag bara träffa något o dra å gifta mig. Men nejnej Angela vill bli Kirurg, jag e nog klar när jag är 30 år, då har mina ägg i min äggledare torkat ut säkert så ja inte kan få barn!.. vf ska de vara så jobbigt o plugga till det man vill? Varför ska de yrket som egentligen borde prioriteras som nummer ett vara som svårast. Är det inte v ktigare att rädda liv än att laga en soppa men ingredienser från Nya Zeelands exotiska buskar. Helt patetiskt. Jag önska verkligen att jag ville bli frisör eller makeup arist..åååååååh man tappar lusten när man vet att man har mer än 6½ år kvar o plugga för att man ska bli de man vill (OBS, då är man bara läkare).. låt oss inte prata om intagningssnittet som nu ligger på ******* 20,0!
Sån jävla högkonjuktur på 20,0 så att dem tar det som om de vore a peice of cake. Det är inte lätt att vara extremt begåvad i alla ämnena.
Aja.. nu har jag fått ut mina kvällsaggregtioner.


Puss o kram.. BOKEN VÄNTAR..

Kommentarer
Postat av: Maria

vill man nått i livet så får man kämpa för det, så är det med allt. inget kommer gratis i livet & till på köpet så är livet hårt, haha! well angie, vi sitter i skiten ;P



ps. tack för länken sötnos, men efternamnet stavas Isacson. tihi :)



puss pårej!

2008-09-14 @ 02:40:21
URL: http://exceptionellsotsak.blogg.se/
Postat av: brürr

brysh fixa en man som har en bra jobben senn kann du fixa ett bra huss bra jobben hoppa på henom du figsa born jag lovva, sen aftir en orr du sega til henom ge migg halvfa ferfan jag ge dig barn. sen du drar till majorca du gladski.

2008-09-14 @ 19:24:51
Postat av: Angela

FATTAR NOLl

2008-09-14 @ 20:22:28
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0