fyfan

jag vakna upp och såg hur fint väder de är. Jag får bara ångest för att jag vet att ja måste sätta igång me plugget snart, o de känns förjävligt. Jag har bestämmt mig nu, jag ska klippamig jag har inte klippt mig sen´november 07. jag vågade inte klippa mig efter de för att en idiot kapa av mer än halva mitt hår. de kom till axlarna. sen dess har jag bara sparat. Nu kan jag inte locka håret längre ordenligt topparna är helt flisiga. jag måste verkligen klippa mig. till studenten skulle det också vara lite färshare om jag klipper mig. Så jag smsa min kusin o undra om hon kunde göra de. får se om hon nu kan klippaaaa. jag har sagt till hemme att hon får klippa max 3mm vilket är 1/3 cm. mer än så, då blir smisk på lilla römpan.
 

miiiiiiiii kusinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0