Jag tror ingen förstår hur det känns

Det är lov, okej det heter lov för att man inte ska plugga seriöst asså? ja blir galen på riktigt. vf ska jag sitta hemma o plugga när alla mina vänenr är ute o festar/fikar/tare lungt.. går på bio.
jag har hur mycket som helst o göra, biologi, fyisken, arabiska porjektet.. orkar inte ens säga allt jag har. Jag vill bara ge upp helt seriöst. Fysiken är skittråkig, de går inte ens o öppna boken för att den ger mig sån jävla grov ångest.
man behöver inte ens fysik till läkarlinjen egentligen, de lägger bara till den för attt allt ska bli svårare. ofta en läkare ba aaa du har åderförkalkning och de har har ett samband me newtons lagar och kvantfysiken... ät bajs den som kom på dethär.. fucker hela bunten..
Tänk att när man är ute o festar tänker man: aa imon måste du plugga plugg plugg PLUGG PLUGGG.. okej om de va ngt roligt att plugga till men seriöst?!! FYSIK?.. alla ni som går i 2.an och i natur och vet att ni inte ska bli ngt som har fysik B som behörighetskrav. REDUCERA BORT DE!


jag vill gå på fest ustället, ja vill njuta lite.

Kommentarer
Postat av: anonym

i get u ... fysik e fett onödigt om man inte behöver dt :/

Men problemet e .. vi som tar studenten 2010 så har reglerna ändrats för oss.. vi kan inte ta bort kurser :( , thats t problem.

Men kämpa på du! , snart äre ju studenten för dej ! :D och jag har BARA 1 år kvar =(

2009-04-07 @ 22:24:32
Postat av: angela

Va ska man göra? allt är moderatjävlarna ****fel!!!!

2009-04-07 @ 22:44:06
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jooho, jag går i tvåan och har tagit bort fysik B HAHA in your face. skit många i min klass har tagit bort kemi B också så det där att man inte kan ta bort är bara skitsnack ;)

2009-04-09 @ 13:57:49
Postat av: Anonym

Gud belönar dig! kämpa på=)

2009-04-25 @ 01:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0