läänge sen

Igår var typ den värsta dagen i mitt liv?..
biologiprovet gick åt helvette. men jag fick mvg på pyskolgiprovet och naturkunskapsprovet. Känns skönt att ja fått 2 mvgn av 3 på naturkunskapen. eftersom han sa att de va ok om man fick vg på ett prov. och i psykologin skulle vi bara ha ett prov. så de känns bra nu!
Fysikkursprovet känns väl sisådär. jag tror att jag har fått vg, och är rätt så säker på det. tror inte ja kommer på mvg så de känns surt. Hursomheeelst
på måndag åker jag till polen för att vara med på MEP. jag är väldigt nervös kan jag säga i alla fall. det värsta av allt ´är att jag inte ens vet vart jag ska bo. men i alla fall.
En vecka är jag borta. och nu i helgen måste jag plugga som FAN och dagen jag kommer hem också. nästa måndag så kommer jag skriva porv i fysik igen, så JA, en massa press på en angela som är stressas som fan.

Dagen efter jag skriver fysikprovet skriver jag porvuppsatsdelen (TAPIL) för intervju om en tandläkarplats i KI.
dagen efter det har jag religiosprov, och efter det är det MÖSSPÅTAGNING =)...

aja, nu kanske ni tillome blev stressade av mitt snack. men men
have a nice dat ma fellassss..


Natta bror jag vet att ja missar din födelsedag. men du komer få bästa presenten!
muahahahahahaha ;D;D;D


Kommentarer
Postat av: Maria

edo bricho! qom moran men qabro! (:

2009-04-19 @ 11:40:07
URL: http://konversationer.blogg.se/
Postat av: lia

hej jag har alltid undrat vad man egentligen gör på en mösspåtagning :P?

hihi puss

2009-04-19 @ 21:16:42
Postat av: angela

Maria: tack desmma mari! :)

Lia: man sjunger ngra fåniga låtar och "provar" mössan på, och har på sig den under ngn timme typ =)

2009-04-19 @ 21:58:41
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0