regnaa inte för fan

jag är sjuk, typsikt va? jag blir ALLTID sjuk på loven, de är så jävla typsikt OOH!..
aja hursomhelst vädret är ju inte heller direkt bra så jag får väl sitta o snora inne idag..
By the way, jag åker te polen snart, och jag är så jävla otaggad så de inte e sant. Vill inte åka längre, allt är stressigt jag vill verkligen inte åka. Tror ni ngn annan kan ta min plats? jag har ju skrivit skiten, de är bara o ta den? Jag tror minlärare kommer mörda mig på plats om ja inte åker..


efter studenten blir jag brunett igen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag diggar din blogg mycket!

och själv så har jag precis gjort en blogg. Kolla gärna in den. Jag skulle vilja ha lite hjälp med designen också om de gick bra?



puss

2009-04-09 @ 15:19:50
URL: http://skitstovel.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fiin bild :)

shiit du o din syrra liknar inte alls varandra :O

dt e väl din syrra?

2009-04-10 @ 00:16:06
Postat av: angela

tack..haha, aa vet vi är inte så lika..

2009-04-10 @ 10:33:21
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0