söndag

Va i kyrkan idag och kolla på när killarna blev shamshosoo..
Grattis philip!
Idag ere skiva igen, emelies skiva och temat är disco. undra vad ja sk aha på mig idag. Det är dåligt väder idag så ja e inte sådär jättetaggad vet inte varför..
vi får se vad ja ska ha på mig.. vill egentligen plugga idag o imon aja fyfan ASSÅ jag ångrar att ja ens tog natur eller nej de gör jag inte, ja hatar bara fysik-b, de tar på min energi!


visst ser masken photoshoppad ut? haha den va så jävla bra ja ska ha en sån!

Kommentarer
Postat av: N

ahahah vf valde jag natur?...läkare drömmen baby, läkardrömmen :D

2009-04-05 @ 18:24:35
Postat av: Anonym

omg vad vackra ögon du har

2009-04-05 @ 21:20:13
Postat av: angela

N: haha de sant de..

anonym: tack =)..

2009-04-06 @ 02:48:11
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0