tralllalla

Idag var en gansk aokej dag..
provet gick väl, men e väldigt osäker på om de e mvg... =/.. jag råka somna igår nör ja skulle plugga till provet så de sket sig haha..
Aja skitsamma ja fick hem skorna idag ja blev så jävla glaaaaaaaaaaaaaaaaad. de satt perfekt också storleken va inte för litenheller.. bara lite.. haha
måste bara säga att min kusin e så jävla lättlurad de är ju 1.a paril om ingen nu har missat de?.. i alla fall ja drev me henne om att ja ska flytta till gbg helt plötsligt.. o man ba? angela smartass? tänk lite ofta ja skulle säga bara sådär? ja hade sagt 40 år innan. de roliga va att hon messa sönder mig och ba va va? menaru allvar? "du ska stanna kvar".. o sen så sa jag bara: jag har prov kan inte snacka nu. HON GICK PÅ DE! jag fattar inte asså.. brur du borde färga håret blondt!!!
..låt oss inte prata om arazo som gick på de också HAHAHAHAHA.. asså seriöst ja gick lite över gränsen me dedära flytta till slut visste jag inte hur ja skulle säga att ja drev.. till slut sa jag bara asså ja drev?! =/...=/=/?!!! då fick hon chock aja hahahaha


dem är fett sköna också, känns inte ens att man har på sig 13cm klack.. eller aa kilklackar.. hursomhelst.. de ska användas i sommar!!


förrövrigt så e jag aspissed! för att jag missar nattas 18årsdag jag blir skitsur.. OOH!..
VAR JAG TVUNGEN O SÖKA TILL BAJSMEP?!!!!

Kommentarer
Postat av: kusin

lyssna din åsna, ditt skämt va väldigt allvarligt! ja skulle bränna ner hela gbg om du skulle flytta





förresten ja gick inte på de :S

2009-04-01 @ 22:01:48
Postat av: Jennica

ge mig skorna ;p

2009-04-01 @ 23:36:19
URL: http://jenniica.blogg.se/
Postat av: C

dom ser ju lite små ut för dig!? vad burkar du ha i storlek?

2009-04-02 @ 15:37:52
URL: http://fukcu.blogg.se/
Postat av: angela

Muahah jenn kom o ta deem ;D



C: nää dem är inte för små, mina skor är alltid sådär lite hårda i början sen töjer de ut sig så de blir perfekt! :).. jag har 38

2009-04-02 @ 21:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0