Skiva: sagotema


hemma, utan blixt haha


hemma med blixt hahahahaha


innna middan åkte vi båt dit och fick dinkar hihi..

LAKK SNYGGINGAR LOOOOO


Middan och angela blev klassen "catfight", jag had eblivit as sur om ngn skrev sådär!
fast jag förtsår dig brur


festen sötaste mimmi, jenniiifer!


middagegn, maten va FINE AS HELL



brodern dansar förfullt..


alla va typ utkldda och typingen fatta vad jag var, kolla på honomo liksom? SATSAREEE



catwoman vs hulken


min kusin haffa harry potter

enkidu fixa efrim.......

sen... på vägen hem..


ooj? vem var den maskerade fantomen...?


tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


kvällens bästa bild HAHAHAHHAHAH

Måste bara säga kusse vi hade fett kul o tack för middan, tro mig vår kommer äga längtar tills min asså..
sen så dansa jag me min drömprins ialla fall, bara mina närmaste vet, och jag vet, och jag är överlyckig hahaha
fattar inte att man kan va så snygg...
BRODER DU ÄR MITT KÖTT O BLOD I LOVE YOU!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: einer

snyggingar!

2009-04-04 @ 15:31:31
Postat av: Anonym

e dt fantomen som e din drömprins hihi?

vad fint du hade fixat dina ögon, skit snyggt me kajal :)

2009-04-04 @ 19:52:54
Postat av: angela

Thnx einer :)

anonym: tack så mycket.. haha nej det är inte han =)

2009-04-04 @ 21:19:48
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0