Best i ever had

Var i skolan o hämta böcker, fixa räkningskiten. Idag trädda jag typ nästan halva min gamla klass. jag verkligen saknar alla. Shit vad jag saknar o gå i skolan, jag saknar alla trötta ansikten på morgonen och att jag sitter där ensam på morgonen först av alla och alla kommer försent minst en kvar haha, ne kanske inte varje dag men oftast var det så på slutet ialf.
Vi var i kista i minst 5 timmar idag. vi får ju typ aldrig nog.
Helgen är i alla fall FULLTSPÄCKAD!! kommer o bli kul som fan hoppas jag i alla fall, ska pröva på något nytt också hahahaha får se om de blir kul.
Förövrigt så får jag ångest när jag bläddrar i böckerna, jag har verkligen ångest för att jag vet att jag hade kunnat fixa mvg bara jag fixade de LITE bättre. Mitt mvg i fysik a hängde på EN UPPGIFT. kan ni förstå? och nu har jag betalat 500 kr för att tenta upp det och kanske inte klrara det. aja. shit happens jag sysselsätter mig ialf jag behöver det just nu.

Ocvh sen så vill jag bara säga att jag är så lyckligt lottad i denhär världen. Jag har världens bästa vänner, ni är bäst!


Kommentarer
Postat av: whave

scnygg bild ;)

2009-08-29 @ 12:40:14
Postat av: Edessa

hej angela det skulle vara jätte snällt om du berättade om dina meritkurser. Jag vet om att du hade 2,5 i merit



1. Vilka kurser valde du för att dessa 2,5 meritpoäng?



2. Har du haft nytta av att du läste ett utökad program?

2009-08-29 @ 23:37:01
Postat av: Angela

tack.



fråga din syo, hon kan hjälpa dig beroende på vilket prigram du vill söka till

aa jag har haft nyta utav det,

2009-08-30 @ 13:55:39
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jg vill plugga till läkare



aa men på vilket sätt har det hjälpt dig, förlåt för mina frågor men måste veta



love your blog!

2009-08-30 @ 22:13:15
Postat av: A

jag har fått fler meritkurser och sen så har de höjt mitt snitt lite.. :)

du kan kolla me din syo det är en hel lista full komemr int eihåg alla..

men typ biologi c, matee e..

2009-08-31 @ 10:40:16
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0