den 22.a

Blev väckt av farnaz och jag drog te kista direkt me henne föro köpa mina drömmskor. dem är så snygga! kanske kommer på ikväll..
Sen har jag stooorstädat hemma och nu grilla vi här, fullt upp jag hinner knappt andas, men nu ere break haha
Hursomhelst.
Idag ere lördag och va händer idag då? La cocaratcha står på prio nr 1 för vår del. men är inte riktigt säker på vad som händer..tråkigt väder ere i alla fall. Just nu sitter jag o mumsar i mig grillade marchmellows innan maten. lite dåligt men vem bryr sig.


jag vill verkligen gå på någon syriansk fest, det va skitlänge sen. det är väl en ganska snart?
aja ser fram emot den ialf.. =)
Hörs senare fellas. bos bos

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vad händer med vädret?! :( Vart tog sommaren vägen?

2009-08-22 @ 17:56:00
URL: http://lindlinda.blogspot.com
Postat av: sara

får du ha pojkvän för dina föräldrar? eller vad tycker dom om det

2009-08-22 @ 19:14:20
Postat av: Anonym

nnågon har ställt en fråga :P

2009-08-25 @ 23:05:38
Postat av: A

privatliv brossan

2009-08-25 @ 23:10:53
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0