Fellas se upp

Jag vet att jag har många läser som går i gymnasiet nu. Och till er som känner att de inte orkar med skolan just nu och vill nästan ge upp fastän ni kanske har läkardrömmar.
Ge inte upp. Gör inte mitt misstag. Jag får lida för det jag har gjort just nu. Jag gav upp under Vinter 2008 jag fick VG i Kemi A och Fysik A.
 Just nu sitter jag varje dag och pluggar inför ett stort kursprov i september.
Jag känner varken lärarna eller någon annan där som ska göra provet, så jag tror inte rättningen blir så "mild". Jag tror att de kommer vara stränga som bara den.
Så ge inte upp, och fortsätt plugga och ha era höga mål.
Nu när jag sitter och läser i Kemi-A boken inser jag vilken idiot jag var som inte fick MVG i den kursen. Jag kanske inte får MVG nu heller när jag tentar upp det men det är värt ett försök. Däremot hamnar jag i Grupp II, vilket gör att det blir svårare för mig som har pluggat upp betygen att komma in på den linjen jag vill.


ha en skön kväll, själv ska jag sitta med fysiken



Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske tjänar mer på att inte plugga upp betygen då snitten i grupp 1 kommer att sänkas..

2009-08-31 @ 20:48:58
Postat av: A

men jag får ju fortafrande söka in i grupp 1. och har mitt snitt från slutbetyget. jag söker in alltså i två grupper. grupp 1 med mitt vanliga slutbetyg och grupp 2 med mina upphöjda betyg.

2009-08-31 @ 22:49:26
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men vad är då vitsen med att plugga upp betygen...förresten du skriver mkt om skola o så, vill läsa mer om dej och hur du e som person men framför allt om du e singel =)

2009-08-31 @ 23:12:52
Postat av: Anonym

men ifall om du nu söker i januari , då finns det väl inte såna grupper ?

2009-08-31 @ 23:26:15
Postat av: Angela

det börjar gälla HT 2010

2009-08-31 @ 23:59:00
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahh okej :)

2009-09-01 @ 00:10:08
Postat av: M.

Fyfan vad du ger mig styrkan till att plugga. !



Jag hoppas verkligen din dröm blir uppfylld..

2009-09-01 @ 21:05:50
Postat av: whave

Du ger mig ingen styrka till att börja plugga men det gör ingen :D Men Im still impad ;);)

PEACE & Much LOVE to ya

2009-09-02 @ 19:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0