laddat

Va i kista igår och köpte allt som jag behöver till resan, bland annat sololja m.m..
sen åkte jag te vby.
Jag vill ba säga du som busringer jag tror det är samma person som busringde för ngn vecka sen. Seriöst LÄGG AV om du nu läser min blogg. det är fett irriterande. Förra gången lät du som ett missfoster och ringde gång på gång och flera dagar efter varann..och dnehär gången försökte du övertala mig om att jag kände ngn?.. wtf? det kanske inte är samma person men men..
man ringer inte kl 4 på morgonen för att förstöra ngns sömn förgäves. Jag blev skiträdd när telefonen ringde. trodde typ att ngn kompis ringde och behövde hjälp me ngt.. (ni vet när något har hänt på kvällen).
man busringde när man va typ 14 år. comeon?...Kunde knappt somna om efter samtalet och när jag väl hade somnat så ringde väckarklockan.

Ajuste jag skulle säga att Abdullahi visa sig vara ganska smart trots allt. haha


Vädret i syrien de kommande dagarna.. HOOOT.








Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är Abdullahi din somalieälskare

2009-08-04 @ 17:50:15
Postat av: jessica

jag va i syrien kom hem igår DET VAR SKIT VARMT! hoppas du har det kul där :)

2009-08-05 @ 00:05:33
Postat av: ang

anonym: salamander

jessica: va kul, jag vet det är stekhett där. tack tack =)

2009-08-05 @ 08:33:12
URL: http://banangie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0