Pinsamt var förnamnet

Idag gick jag o skulle träna. Jag va fett taggad såg lite extra sportig ut o tog en klunk vatten innan jag skulle på rullbandet för o spinga. MEN jag såg inte att bandet redan hade startat inna jag skulle på det. vad händer när jag går på bandet? JAG RAMLAR framför alla och ligger på golvet som ett cp. mina knän är helt förstörda. jag har skitont i knäna. De gled ju med rullbandet och sen när jag tar av mina byxor går skinnet av.
Jag tror inte de finns någon som är lika klumpig som jag är. Seriöst. Och de värsta va att det lät som om en bomb hade landat i gymmet. Aja lite roligt vare ändå. Efteråt käka vi ute så allt jag hade brännt på gymmet var i onödan.



Puss på er imon börjar jag plyyyga =)

Kommentarer
Postat av: NLR

HAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA JAG KAN SE DET FRAMFÖR MIIG!!!



Fan angela jag har saknat dig hahahahhahahaha du är ej frisk inte jag heller för den delen

2009-08-26 @ 23:49:28
URL: http://nadiajoker.blogg.se/
Postat av: A

hahahahaahha pinsammes

2009-08-27 @ 00:17:05
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaaahahah



tänkte ba fråga, vart haru köpt din vita spetstopp? jättefin!

2009-08-27 @ 16:26:04
Postat av: Anonym

Vad ska du plugga till ? du har ju tagit sabbatår ?

Men ifall om du nu ska plugga upp ämnen ska du göra det innan januari föratt kunna söka nu under oktober månad

2009-08-27 @ 17:46:13
Postat av: Hanna

HAAAAAAHA! förlåt men jag skrattar inte åt dig jag skrattar med mig hahahaa :), såntdär som jag ba trodde händer mig :O

2009-08-27 @ 22:59:31
URL: http://lajdman.blogg.se/
Postat av: Angela

anonym: Berska =)



ano 2: jag har tagit en sabbatstermin för o plugga upp mina betyyg. ja jag pluggar upp innan janurai



Hanna: hahaha sånt händer mig väldigt ofta ialf hahahah

2009-08-27 @ 23:53:22
URL: http://banangie.blogg.se/
Postat av: whave

hahaha :D gulligt

2009-08-28 @ 14:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0