Tjena mors

Jag sitter po nogot internetcafe har, jag e den enda tjejen undra vad de tror om mig hahaha.
Torsdag va den varsta dagen ja vart med om i hela mitt liv. Jag missa mitt flyg nar jag skulle mellanlanda i damaskus eftersom idioterna rev sonder my boarding ticket. jag va ensam i en flygplats me ackel och idioter so hela resan tog mig 24 timmar. Jag va astrott kunde typ doda nogon dar helt seriost.
.. i alla fall idag har jag vart o badat. fick lite  farg och brannde mina kinder som vanligt. Jag hittar inte min mobil heller. men nogonstans ar den i alla fall det vet jag.
Jag onska att det var sohar varmt i sverige ockso, det ar so skont o vara har fastan jag hatar dehar stallet ando..
Folk kor som galningar har. jag trodde helt seriost jag skulle do i bilen idag. helt sjuuuukt!
Det som e lite trokigt ar att jag kommer hem snart faktist. det ar en kort resa jag e namligen hemma po torsdag morgon.. jag vill inte...
Ursakta sarstavningen.. inga svenska bokstaver..

Men men jag saknar inte sverige som sagt, bara mina vanner. i love you..


Jag just nu. haha brannd och osminkad fasktist, men jag skiter i.
Pussen ar tillagnad till dig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

duuu ee katt

2009-08-08 @ 20:12:42
Postat av: ang

Nejnej, du ar katt abdullahi

2009-08-10 @ 22:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0